Helsingborg imorgon!

HEJDÅ STOCKHOLM! Känns som att jag ska åka bort i en månad, men det är ju bara en helg. En låååång helg. Ska till Helsingborg med gymnastik laget. Vet att hotellet är väldigt fint det finns både pool och gym hihi!
När det äntligen blir varmt här igen ska man åka, SJÄLVKLART!! Alltid samma sak, aja får hoppas på bra väder till nästa helg. Då är det ju faktiskt valborg. Har gått grymt fort. Snart är det sommarlov och snart är jag 18 år!

Just nu sitter jag hos en kompis och plugggar jääärnet! Haha inte...
Tänkte bara att jag har haft som ursäkt att inte skriva då jag har sällskap. Så jag passar på nu när han drog ut en stund.

Vi hörs och syns efter helsingborg, kan lova att jag kommer hem med massa roliga nyheter ?

//

VENDELA SÖDERBERG
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback