TRALALA...

Idag var en vanlig kort förmiddags dag i skolan.
Vi hade redan ett test prov över våra kunskaper i KEMI B! Herregud, fattar han inte att vi har glömt allting efter ett år?!
Sen säger han, men det är inget ni får betyg på........men jag kan i alla fall se var ni ligger betygsmässigt samt på vilken nivå jag ska lägga mig. ASSÅ VAH! Jag skrev svaret på en fråga typ sen lämnade jag in det.
Vi hade även den första Psykologi B lektionen idag :)! Askul som vanligt.

Btw , hörde jag lite uttryck som folk tydligen kallar min familj. Asså folk i området, går liksom rykten? Herregud. Mamma var tydligen MILF? No way... men a. Sen jag var tydligen sthlms modell. Min syster kallas alltid Vendelas lillasyster. Och vad fan kallar ni er själva ? stockholms STALKERS?

Ajja !

I´m lost...

 - Vendela Linda Maria Söderberg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback