Allting kommer på en gång

I veckan har jag läxförhör i Kemi, inlämning på projektarbetet, Historia prov och åka till Uppsala.
Linnéa min bästa vän ska operera sig igen, jätteläskigt. Men det ska hon och nu ska jag vara med som stöd.
Det säger man inte nej till som bästa vän.

Har suttit och funderat på vad jag ska köpa till Christopher skitlänge nu. Vet inte fortfarande. Men, men...
Jag skulle åkt till honom idag för lite pluggande. Men han svarar inte, tror han har match. Dum som inte säger nånting men aja.

Åh jag såg just en prison beak reklam och insåg hur jag fortfarande är helt kär i Wentworth Miller. Aaaahhh, jag var verkligen kär i honom för några år sedan och han är verkligen otroligt heeeet!

shit...titta och njut, men han är min!



- Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback