keep quiet

Det du bryr dig om ska ingen ta ifrån dig. Det du älskar ska du kämpa för. Tror du på dig själv, så kommer du långt.

Jag var och åt middag med Linnéa A, för några dagar sen. Skitmysigt, då fick jag också tre stycken skivor med bilder. Hade inte ens sett alla. Måste uppdatera oftare och visa er kära läsare bilderna ;).
Har fått lite klagomål om att jag inte skriver så ofta. Men herregud jag går natur på gymnasiet. Och för er som inte vet pendlar jag hela tiden mellan olika kompisar vilket gör det jobbigt ibland att sätta sig framför en dator. Jag föredrar att skriva för hand.

Caroline, min kära Carro, me love you. Har spenderat mycket tid med henne och har varit bäst som vanligt. Tack att du finns bästa kompis!

Hurtfull, lyssna på den. Den är till dig, speciella människa.








- Jag älskar sommaren och hatar hösten.
Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback