Sjuk

Jag har varit lite små sjuk hela veckan. Idag tvingades pappa komma och hämta mig för att jag inte kunde ta mig hem på egen hand. Varje steg kändes som ett maratonlopp. Jag kan inte andas ordentligt, vilket gör att jag blir jätteanfådd. Dessutom hostar jag torrt och har jätteont i bröst och ryggen. Har även ont i huvudet ögonen, tänderna, öronen, händerna och halsen. Så har jag feber.
Fattar inte var det kommer ifrån eller vad det beror på. Har hamnat efter i skolan på grund av detta känns det som, skitjobbigt! Imorgon ska jag till vårdcentralen och få reda på vad jag har för nånting.


Berättar hur det gick imorgon orkar inte sitta här på stolen.

(Bilden är från Bulgarien i somras)


- Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback