My Mind

Direkt ur mina tankar:
jag minns inte den långa vägen till framgång. Jag minns inte allting som du någonsin har sagt till mig. Mina minnen av den tid som har varit är bleka. Jag minns nästan ingenting, trots att det är mina minnen och erfarenheter som speglar min personlighet.

Jaja, ibland vill jag bara skriva av mig, därav texten ovan.
Jag kollar fortfarande på resor hihi, har faktiskt hittat flera bra nu! Igår var jag och gymmade med Paulina. Det var riktigt skönt att komma iväg till gymmet, det var ettag sen nu nämligen.

Tillbaka till bikinis, alla som känner mig vet att jag älskar att köpa bikinis. Alla har någonting som de anser roligare att köpa, det kan vara väskor, skor, klänningar, jeans osv. För mig är det bikinis. Jag vet inte hur många jag har, men jag tror att det ligger på 15 st just nu. Jag tänkte ta ett foto på mina favoriter och lägga ut. Så snart kommer det upp en bild!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback