Min dag

Idag var jag i skolan hela dagen, det verkar roligt med filmkunskap som jag ska ha den här terminen som individuella val!
Efter skolan hämtade jag och Paulina ut biljetter till snabba cash som vi ska se på onsdag hihi. Sen blev det fika och middag med henne ute.
Sen åkte jag till gymnastik träningen, jätteroligt att Alitzel körde flickis, gjorde mig skitglad ! :D BRA JOBBAT!
På tunnelbanan hem höll vi på och larvade oss som alltid, vadå får man inte skratta ? Det verkade inte folk på tåget tycka i alla fall...
Sen sa Sandra något asroligt, som inte nån annan säkert kommer tycka så jag tänker inte skriva vad :P haha,
men jag drack cola samtidigt som hon sa det, vilket gjorde att jag råkade spotta ut colan som jag hade i munnen rakt på golvet i tåget. Inte kul, utan pinsamt hahaha, men vad skulle jag göra? Jag hade ju cola i näsan! HAHAHA

Imorgon ska jag följa med Paulina och kolla på Ciaras valpar. (Johannas systers hund).
NU ska jag snabbt gå igenom skisserna till projektarbetet och kolla så att ingenting saknas.
God natt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback