Helt störd vecka!

Den här veckan kommer jag att minnas i hela mitt liv. Vecka 41 oktober 2010.
Denna vecka var jag i malmö, festade hela helgen och var med vid en obehaglig olycka.
Olyckan inträffade igår. Det var inte jag som var med om den utan en liten gymnast i vår förberedande grupp. Hon bröt armen. Båda benen gick av mitt på armen och gjorde att hennes arm formades som ett s. Jag behöll lugnet och fick henne att lugna ner sig. Hon var jätteduktig och allt gick bra. Inga nervskador inträffade som tur var och hon får idag åka hem från sjukhuset. Otroligt duktig tjej.

Idag har jag träffat Carro och varit hemma och tagit det lugnt. Nu såg jag att det är en ny sesong av PH.
Men alla ser ju bara ut som wannabees ? Jag lovar att de bara sökte in till programmet för att de märkte hur stort förra sesongen blev. Jag följde inte programmet förra året. Ska kolla detta program och se om det är värt att kolla på haha!
Såg att Julia är med i årets Paradise, hon var ju även med i Top model scandinavia för några år sen. Do you remember?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback