Ni vill förstå, det vill jag med

Har ingen riktig förklaring eller så.
Bara att en stor börda har lyfts från mina axlar och jag känner mig bättre.

Mina planer inför helgen blir att ha gymnastikuppvisning på lördag och gymnastiktävling på söndag. Det är mycket med gymnastiken nu, tävlingar hela tiden. Nästa helg är jag ledig från allt sånt, då är det bara träningar.

Jag var på stan här om dagen och köpte lite grejer.. hihi, tyckte att jag förtjänade det. Även om jag fortfarande vill stå mitt emot dig och skrika ut exakt hur jag känner så att du förstår, så har jag börjat strunta i det. Släppa taget och inse att livet är för kort för att älta saker.

(Bilderna är till Paulis, som inte minns att jag hade lugg förra året. Här hade jag dock sne lugg då luggen hade börjat växa ut.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback