Screw you

Kom precis hem to my parents. Imorgon bär det av till Åre. Jag ska på bröllop som sagt och jag är så taggad!
Det kommer att bli helt magiskt. Kommer säkert att gråta som en tönt, haha!

Klänningen blir inte av, men jag kommer säkert att köpa den till sommaren. Rosa är en så fin färg och jag har hört att det är sommarens it färg i år. Lovely!

Jag och Paulina har börjat planera hit och dit. Snart kommer vi att starta ett projekt. Vi har valt att börja med det gradvis. Alltså att starta med ett litet projekt för att sedan utveckla det till ett större.
Är så taggad över det också, för det kommer bli så himla bra.

Allting känns riktigt bra just nu. Förutom att jag måste plugga. Efter att nästa vecka passerat har jag första delkursen i skolan avklarad. Hur duktig är inte jag? Måste säga att jag är riktigt nöjd med allting runt omkring mig och med mitt liv som det är just nu.
Hoppas att det kan få vara, precis såhär, ett bra tag framöver!

Muchoo love to you all !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback