Jag skriver för min egen skull

Det är lite konstigt att vissa har fått uppfattningen om att jag skriver under ett visst mönster. Alltså att jag måste skriva om vad jag har gjort varje dag. Så är INTE fallet. Jag skriver det jag känner för och inget annat!
Idag kom vi hem från Mjölby, en väldigt liten stad. Det var treevligt. Festade och festade och åt mat och sen sov vi :P haha, ungefär så. Vi kom hem klockan 20.00 idag och skoja inte vad trött jag är. Orkar inte ens sitta här och skriva egentligen men jag är så irriterad just nu.
Har inget humör kvar, det går upp och ner för mig hela tiden. Ena stunden kan jag vara jätte glad medan en liten sekund efter är jag skit irriterad och gillar inte nånting. Jag lovar att jag är depp för att jag vet att hösten kommer snart. Eller fan den är ju redan här, och gissa vad ?
Någonting dåligt har redan hänt!
HÖSTENS FEL JAG HATAR DIG JÄVLA HÖST JÄVEL!

People always leave, kommer inte att träffa mina kusiner på år. Kommer aldrig få uppleva den här sommaren igen, eller träffa några av dom som man faktiskt lärde känna under sommaren. Folk bara flyttar. Lämnar Sverige. Och mig. Jag vill börja om, starta upp på nytt. Flytta jag med. Till London, England.



Why am I still waiting?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback