Bara för att...

HEJ HEJ HEJ!



Länge sen jag skrev nu känns det som, kan berätta varför. Jag har varit hos min nära vän Linnéa från i onsdags till idag.
Vi hade det jättetrevligt, fikade och pluggade. Sen åt vi och drog hem till henne, där vi hade det mysigt framför tv:en.
Känn dig speciell Linnéa du blev den första som jag nämnde namnet på i min blogg ;)!
Inte illa, inte illa ! Haha.
När jag och Linnéa var och åt lunch idag, kom det fram en gammal sur tant på 69 år, som började snacka med oss om allt från hennes döda hund som var kåt till att hon åkt fast av polisen ett antal år tillbaka. Hon satt alltså med oss i drygt en timme och bablade på om hennes liv. Dessutom trodde hon att jag och Linnéa var hennes betjänter då vi fick hämta mat till henne hela tiden. HAHAHA. Man kan ju skratta nu i efterhand, men det var ganska jobbigt då kan jag säga!

MEN TAKE CARE!


// Vendela Linda Maria Söderberg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback