HEJ HEJ HEJ HEJ

Idag har vi tävlat i UT, det skitbra! I alla fall på matta och hopp. I matta kom vi trea, i hopp kom vi tvåa, men i fristående blev vi sist ! Lite synd, så vi missade placering. Vilket sänkte stämningen lite, men sen fick vi reda på att vi faktiskt går vidare till Umeå ändå!!!! SÅ VI DRAR TILL UMEÅ OCH TÄVLAR I UT FINALEN!
Film kommer upp snart, min syster Linnea har redan redigerat den, så den dyker upp snart !

JUSTE ! SVERIGE TOG JUST GULD OCH BRONS! Helt otroligt spännande det var! haha, antingen har jag typ börjat få brist på saker att göra bortsett från pluggandet och träningarna, eller så är jag bara en riktig sport och tävlingsmänniska. Tycker det är jättespännande att kolla hur många medaljer som Sverige kan samla ihop under detta vinter OS. Stolt över Sverige idag i alla fall ! 

Idag kan jag inte ladda upp bilder igen, så det blir dom här att visa. Den första med röd tröja, är hos Paulis tror jag och den andra är på mig och ChrisR i nian :) som jag förmodlingen ska träffa imorn tror jag.

 



- Vendela LM Söderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback