Leo sitter i mitt knä

Leo sitter i mitt knä och trycker på massa knappar så jag kan ,råka skriva fel ibland. haha
Idag ledde jag en egen lektion för en etta i skolan tillsammans med Carro, det gick bra och den där klassen var helt underbar. De hade roligt tillsammans och var verkligen engagerade. Roligt, roligt.
Sen var jag helt slut efter engelskan, kände att jag fick ont i halsen och att jag var alldeles trött i kroppen. Så jag beslöt mig för att åka hem, men innan jag åkte hem gick jag och fikade med Paulis och köpte en tröja, ett rosa läppglans(som vanligt), en bh och en mascara.

Nu sitter jag i vardagsrummet och ska upp och vila lite. Sen blir det till att plugga kemi och göra träningsloggböcker i MT-mental träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback