Meg i herkules

Som många vet ska jag antagligen vara Megara i herkules på nån av student skivorna med temat "saga". Ni vet den där tuffa tjejen som har varit med om mycket jobbigt i livet. Meg var min barndoms favorit disney tjej. Hon var kanske inte en prinsessa, men jag älskade henne och gör det fan fortfarande! Good job med Meg Disney!!!

Här är lite klipp på Meg och andra roliga saker från Herkules, till er som inte har sett den och för er som inte minns eller vill få lite nostalgi känslor haha! Men anledningen är framförallt att mina vänner ska veta vem Meg är haha, man måste veta vem hon är !

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan vara henne på min skiva. Film tema jag ska vara pocahontas :D

2010-02-18 @ 12:56:39
Postat av: Vendela

Ja juste :), kanske det!

2010-02-21 @ 15:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback