Lååång dag!

Har inte riktigt haft tid för att sitta vid datorn. igår skulle jag Carro och Paulina dragit till Sheraton Hotell för att överaska Laura som jobbar där. Eller överaska och överaska, det var bestämt och vi hade messat henne. Men ingen av oss fick något svar från henne igår, så vi blev rädda för att hon inte jobbade, (Men vi alla vet ju hur mycket Laura älskar mobiler också) hahaha!
Så istället satt vi och drack några drinkar tillsammans på ett annat ställe. Det var mysigt.
Igår fick jag även ett samtal från Stockholms Universitet som berättade att de hade en plats till mig på en kurs hos dem. Jag tackade ja och hade min första dag idag. Det var kul, men det gjorde lite ont i rumpan att sitta på en stol i fyra timmar. Inte van efter mitt jääättelånga sommar lov haha.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, men det orkar jag inte planera i för väg i alla fall hihi, så skönt.


Snart startar jag upp ett nytt projekt som jag har nämnt lite förut här i min blogg. Det ska bli jätteroligt, är supertaggad. Skriver inte mer än, men de som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Guvad mycket jag säger så? haha

(Bild från Rhodos)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback